Известие

Collapse
No announcement yet.

спирачки и нестабилни обороти на празен ход

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • спирачки и нестабилни обороти на празен ход

    колеги забелязох че колата ми като карам и са и много тварди спирачките и не спира добре хваштат примерно предно ляво и двете задни колелета....и на място оборотите ми са не стабилни....като махна вакуума на серо апарата оборотите се оправят.....да сменям ли серо апарат????
    Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP + Chip
    Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

  • #2
    Най-вероятно е от серво помпата, проблеми с волана имаш ли? Наща помпа на 146-то като замина, спирачките ги нямаше(педала почти неможеше да се натисне).
    АR 146 '97 Junior 1.4 TS Totaled
    AR 156 '99 1.9 JTD
    Mercedess-Benz E 270 CDI '01

    Comment


    • #3
      Огледай си маркуча за сервото.Може да се е спукал и да дърпа въздух.Ако не е-лошо!Спукана мембрана на сервото!Това са двата варианта!
      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

      Comment


      • #4
        намерил сам си серво утре щего сменям....смених колата и почнаха проблемите...фиат гт турбо....а възможно ли е тоз апарат да ми шашка дебитомера....дава ми грешка дебитомер активна трия я и пак я показва след 30сек като поработи колата...?

        ---------- Post added at 23:52 ---------- Previous post was at 23:51 ----------

        Първоначално публикувано от Veloce Покажи съобщение
        Най-вероятно е от серво помпата, проблеми с волана имаш ли? Наща помпа на 146-то като замина, спирачките ги нямаше(педала почти неможеше да се натисне).
        ми да малко по твърт е от обикновенното...

        ---------- Post added at 23:56 ---------- Previous post was at 23:52 ----------

        Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
        Огледай си маркуча за сервото.Може да се е спукал и да дърпа въздух.Ако не е-лошо!Спукана мембрана на сервото!Това са двата варианта!
        ми огледах ги нямам проблем уж ама утре като го сменям ще вида пак....а възможно ли е тоз апарат да ми дава грешка в дебитомера...защотото на диагнотика ми дава грешка дебитомер активна...трия я и след 30сек. колата като поработи и пак дава грешка
        Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP + Chip
        Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

        Comment


        • #5
          ДА,както и да побърква цялата кола!
          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

          Comment


          • #6
            извинявам се много просто мн се побарках изцялата ситоация направо незнам ко да прая....смених серо апарата и колата се опраи и изведнаж зеха ми затягат и четирите колела ужас
            Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP + Chip
            Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

            Comment


            • #7
              Няма страшно , колега!
              Сваляш помпата и регулираш болчето на буталото!Някои модели имат и в задната част регулировачен болт за чувствителността.Конкретно нашите не знам да имат такъв,но ще проверя!Просто виж да не би да е много отвит,болта на остта на сервото,която бута буталото на помпата!
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • #8
                Нали не забравяте, че колегата има предвид Пунто ГТ 1.4 турбо? Не става дума за бившата му 145-ца...

                AR 145 QV '97

                Comment


                • #9
                  Няма особено значение,каква е колата!Принципа е един и същи!Мизериите тоже!
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • #10
                    да колега днес това правих...и обаче много сам го навил и педала хваща като се изравни на едно ниво със педала на газта...ай този серо апарат който смених(2ра ръка) се оказа на моменти не работещт има ли такава вероятност да не работи чат пат....утре мисля да купя серо апарат със помпа други да пробвам....панайра е мнголям за монтажа на серото....аи оказа се че имах запушен маркуч преден десен сега ги смени и двата отпреде....утре ще пробвам с нов серо апарат и дано стане защото още не сам се нарадвал на пунтака...
                    Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP + Chip
                    Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

                    Comment


                    • #11
                      Калине,ако се понаучиш и да пишеш,ще си несравним.
                      145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
                        Калине,ако се понаучиш и да пишеш,ще си несравним.
                        Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP + Chip
                        Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

                        Comment

                        Working...
                        X